torsdag 18. august 2011

Sandanedagene, Glopperock og Gloppen Padleklubb

Denne uken starter Sandanedagene og glopperock opp. I år er det litt spesielt siden dette er blitt slått sammen. Jeg mener at det vil gagne begge disse begivenhetene. De får besøkende fra hverandre kan man si. I år som de siste årene skal Gloppen Padleklubb vise seg frem på Sandanedagene. Det blir litt oppvisning av forskjellige ting. Bla. kameratredning. Jeg er ny innen padling som dere vet, så derfor gleder jeg meg til å kunne sitte i kajakken min sammen med andre padlere fra Gloppen. Jeg har tross alt ikke gjort det før. Vi skal møtes først på fredagskveld for å gå gjennom det som skal bli gjort.

Ellers så skal jeg også bidra litt til årets glopperock da jeg skal være med i kiosken fredag kveld. Her kommer det nok til å komme forskjellige folk. Både edru og ikke så veldig edru personer. Men det er veldig morsomt å kunne være med i dugnadsånden når det blir arrangert slike ting i hjemkommunen.

Så alle som har mulighet kom på Sandanedagene og Glopperock. Ser dere meg så får dere slå av en prat.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar