tirsdag 16. august 2011

Kajakk og hund

På torsdag var jeg og Katrine ute for å prøve kajakken igjen. Denne gangen ble også Kaiser med oss. Det var egentlig meningen at jeg og Karine skulle trene på velt, men siden sola hadde forvunnet bak fjellet ble det litt for kaldt. Dermed ble det bare padling istedet.
Kaiser pep som vanlig hver gang en av oss satte oss i kajakken. Han ville tydeligvis være med ut en tur han også. Så når Katrine kom inn etter å padlet litt hoppe like gjerne Kaiser på kajakken, og der skulle han sitte. Katrine prøvde forsiktig å padle litt før det var min tur. Kaiser satt stolt, men litt skjelven på fronten og en gang i spruttrekket mitt mens jeg padla rundt. Dette skal nok prøves flere ganger når vi blir litt mer trygg på oss selv. Så kanskje det blir familietur i kajakk i fremtiden?

På tur ut fra stranda. Kaiser har funnet plassen sin.
Kjekt med egen los på kajakken.

Finner Kaiser noen steiner tro?

Det gikk bra.

Kaiser sitter i spruttrekket mitt.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar