torsdag 11. august 2011

Mye bedre med sol og vindstille enn vind og bølger.

Jeg var en liten tur ute for å padle i går, men dette ble virkelig en kort tur. Det blåste opp så det ble bra med bølger. Og jeg som ikke er trygg på hverken meg selv i kajakk eller kajakken enda valgte derfor å snu i god turånd. "Aldri for sent å snu.

Sandane fra sjøen.

I dag derimot skinte solen som bare det og jeg fikk da min lengste tur i kajakk hittil. Det ble en 1.5 timers tur rundt på Sandane. Startet i sentrum før jeg vendte kajakken mot Gimmestad. Når jeg kom tilbake derfra gikk turen videre til motsatt side av fjorden. Solen gjorde det til at turen ble varm og god. Sjøen viste seg også fra den beste side med blikkstille vann enkelte steder.


Fullt mulig og bli brun på en kajakktur.
Jeg føler meg mer og mer stø samt trygg på kajakken. Når jeg har fått takk grunnkurs og lagt bak meg litt flere timer med padling, så har jeg mål om å klare lengre turer. Men da skal jeg ha med noen å padle sammen med. Ett av målene er å padle ut av gloppefjorden.

Utsikt ut av Gloppefjorden.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar