onsdag 31. august 2011

Padling i Skilbreivatnet

Jeg og min arbeidskollega var ute å padlet i dag. Padleturen gikk til Skilbreivatnet som ligger ikke langt unna Hyen i Gloppen kommune.
Været viste seg fra sin gode side med sol og litt vind.

Skilbreivatnet

Vannet var perfekt for en liten dagstur. Begge ble nok en gang imponert over naturen i Sogn og Fjordane. Den er vakker.

I elva

Det var en liten elv i enden av Skilbreivatnet som så veldig fristende ut å prøve. Siden begge er litt nybegynnere på kajakk så passet denne perfekt til å utforske.

Kaffekos og fisking må til. Null fisk er resultatet.

På tur tilbake til bilene tok vi en stopp som inkluderte kaffekos og fisking. Det ble ikke noe fisk, men kaffen smakte veldig godt. Så nå er bryllupsgaven fra jaktlaget FTTK (Foilt Tå ToillKuka) innviet.

Vanntett kamera er morsomt. Gode bilder blir det også.

Siden jeg fikk ødelagt digital kamera mitt ble ødelagt for ca en uke siden måtte jeg kjøpe meg nytt. Valget ble Panasonic Lumix FT-3. Dette er ett vantett kamera som man kan dykke hele 12 m ned i vannet.
Jeg håper jeg ikke kommer så dypt med kajakken, men det fungere iallefall rett ved overflaten.

1 kommentar: